22 Şubat 2012 Çarşamba

Mutluluk


Mutluluk benim hiç uzağımda olmayan bir duygu. Çok küçük bir şey bile benim çok mutlu olmam için bir sebep olabiliyor. Mesela bugün çok eski bir öğrencim olan Şeyma beni ziyarete geldi. Ne kadar mutlu olduğumu kelimelerle anlatamam. Benim için çok özel bir gün oldu. Öğretmenliğin en güzel tarafı bu galiba. Unutulmamak. Allah herkese vefalı öğrenciler nasip etsin. Ben çok şanslı bir öğretmenin. Bunu biliyorum ve bunun için hep şükrediyorum. Şeymacığım geçen zaman içinde boş durmamış. Üniversiteyi bitirmiş, evlenmiş, çocuk yapmış ve daha bir sürü şey. Ama asıl önemlisi kendisi www.parpaly.com sitesinin sahibesi. O kadar güzel şeyler var ki sitesinde mutlaka görmelisiniz. Ben de bir kaç şey aldım. Onların resimlerini de en kısa zamanda koyarım. Hepsi de birbirinden güzel.
Tabii ben de boş durmadım. Sevgili Şeymacığım geliyor diye kolları sıvadım. Önce ona özellikle istediği kakaolu muffin yaptım ve süsledim. Sonra ıspanaklı börek ve yoğurtlu havuç salatası yaptım. Afiyetle yedik ve sohbet ettik zamanın nasıl geçtiğini hiç fark etmemişim. O güzel sohbetine doyamadım. İnşallah en kısa zaman da tekrar görüşürüz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.