27 Nisan 2012 Cuma

Yoğurtlu Pancar Salatası


Canım anneciğimin çocukların doğum günü için yaptığı bir lezzet. Annemin kendi kafasına göre yaptığı bu salatanın miktar olarak tarifini veremedi. Ama yapılışını öğrendim. Deneme yanılma yöntemiyle ve tabii ki tecrübeleri konuşturarak elde edilen lezzetlerin her zaman çok güzel olduğunu düşünmüşümdür. Tekrar ellerine sağlık anneciğim.

Malzemeler:
Pancar
Yoğurt
sarmısak
tuz

Hazırlanışı:
Pancarı kişi sayısına göre ayarlamak gerekiyor. Rendeleyince oldukça bereketli oluyor. İlk denemede 1 tane kullanmanızı öneririm. Pancarı rendeleyip tencere veya tavaya koyup yumuşayıncaya kadar kavuruyoruz. Fazla suyunu süzdükten sonra tuzunu ve sarmısakladığımız yoğurdu koyup karıştırıyoruz. Ellerimize sağlık.

8 yorum:

  1. çok güzel bir salata ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sağlıklı bır salata ellerıne sağlık bereketı bol olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çocuklara nice mutlu yıllar.Annenizin eline sağlık.Aslında bir çok şeyi yemek yaparken göz kararı koyuyoruz.Ben blog yazmaya başladığımdan beri ölçülendirmeye çalışıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Evet ben hala bazı şeyleri sırf bu yüzden paylaşamıyorum. Acele acele yaparken ölçmek aklıma gelmiyor bazen. Ama yavaş yavaş öğreniyorum. Kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Sevgiler...

      Sil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.