6 Aralık 2011 Salı

Tekrar Merhaba

Çok uzun zaman oldu.Yoğunluktan dolayısıyla yorgunluktan yaptığım şeyleri paylaşma fırsatı bulamadım bir türlü. Neler mi yaptım. Mesela sevgili mugehuner.com un çekilişinden kazandığım kurabiye kursu. Muhteşem bir deneyim oldu benim için. Ne kadar güzel bir gün geçirdiğimi anlatamam bile. Benim gibi şanslı sevgili lezzet-karnavali.blogspot.com ve sevgili hayatmelodisi.blogspot.com ile yeni şeyler öğrenmek mutluluk vericiydi. Yeni şeyler öğrenmek beni her zaman mutlu etmiştir. Öğrendiklerim çok sevdiğim mutfakla ilgili olunca mutluluğum katlandı tabii ki. Bunun için Müge hanıma bir de buradan teşekkür etmek istiyorum. Günün kötü tarafı heyecandan fotoğraf makinemi evde unutmam oldu. Sevgili arkadaşlarım çektiği ve eve geldikten sonra  benim çektiklerim sayesinde hatıralarımızı taze tutacak küçük bir arşivim oldu. Onlardan bazısını sizinle paylaşmak istiyorum. En kısa zaman da yeni paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Şimdilik hoşçakalın.





2 yorum:

  1. Kaç gündür bu fotoğrafları yayınlamanı bekliyordum. Nihayet :)
    Ellerine sağlık hepsi birbirinden şirin. Küçük Tarık'a torpil mi geçilmiş ne:)

    YanıtlaSil
  2. Aslında torpil yok Rananın kelebeği yeğenime nasipmiş o yüzden. Müge hanımın sayesinde bu kadar güzeller. Asıl bundan sonra neler yapacağımı ben bile merak ediyorum. Şu anda ekipmanları tamamlama çalışmalarına devam ediyorum. Sonra gelsin ürünler... Sevgiler...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.